1000

Nerob ojeby bo budes platit pokuty!!!!!!!

Najväčšia sieť online reportérov na Slovensku

Slovensko

Prieskum: Markíza, Expres a Nový Čas sú naďalej najpopulárnejšie slovenské médiá

2 Minút čítania

Bratislava 23. mája (TASR) – Televízia Markíza, Rádio Expres, denník Nový Čas, týždenník Plus 7 dní, dvojtýždenník TV Max a mesačníky Emma a Zdravie patrili na prelome rokov 2021 a 2022 medzi najpreferovanejšie slovenské médiá. Vyplýva to z výsledkov národného prieskumu spotreby, médií a životného štýlu Market & Media & Lifestyle – TGI. Zber dát sa uskutočnil od 13. septembra do 12. decembra 2021 a od 3. januára do 27. marca 2022 na vzorke 4148 respondentov. TASR o tom informovala Linda Kleinertová zo spoločnosti Median SK.
      

Sumárna sledovanosť všetkých televízií bola 69 percent, čo predstavuje viac ako tri milióny divákov

Celková čítanosť celoštátnych denníkov dosiahla hodnotu 28 percent opýtaných – pri metodike „čítal som posledné vydanie“. Za posledných 14 dní denníky čítalo 57 percent opýtaných. Prvú pozíciu si udržal Nový Čas s 13 percentami. Nasledujú denníky Plus jeden deň (šesť percent), Pravda a Sme (po päť percent). Denník Šport má štvorpercentný podiel, Denník N a Hospodárske noviny dosiahli tri percentá.
      

Posledné vydanie týždenníka si aspoň prelistovalo 28 percent opýtaných. Najčítanejším bol týždenník Plus 7 dní (päť percent). Štvorpercentnú čítanosť majú týždenníky Život a Báječná žena. O jedno percento menej obyvateľov SR číta Nový Čas Nedeľa, Nový Čas pre ženy, Eurotelevíziu a Slovenku.
      

Čítanosť pri dvojtýždenníkoch predstavuje 14 percent vo veku od 14 do 79 rokov. Najčítanejším bol TV max (šesť percent). Nasleduje Relax so štyrmi percentami, Tele plus má o percento menšiu čítanosť.
      

Celková čítanosť mesačníkov bola v sledovanom období na úrovni 44 percent. Najviac (päť percent) mali časopisy Emma a Zdravie. Štvorpercentnú čítanosť mal Záhradkár, Nový Čas krížovky a Evita Magazín. Tri percentá dosiahli mesačníky Eva a Urob si sám.
      

Celková počúvanosť rádií v parametri „počúval včera“ predstavovala 53 percent populácie. Prvú pozíciu si udržalo Rádio Expres so 17 percentami, nasleduje Rádio Slovensko (15 percent), Fun rádio (desať percent). Rádio Europa 2 a Rádio Vlna dosiahli sedem percent. Rádio Melody (predtým Rádio Jemné) malo počúvanosť na úrovni šiestich percent. Siedmou najpočúvanejšou stanicou bolo Rádio Regina (päť percent).
          

Celková počúvanosť rádií v parametri „počúval posledný týždeň“ dosiahla hodnotu 94 percent. Prvé miesto obsadilo opäť Rádio Expres (39 percent), nasleduje Rádio Slovensko (27 percent) a Fun rádio (26 percent). Dvadsať percent počúvalo až raz týždenne Rádio Vlna, 19 percent Rádio Europa 2 a 15 percent Rádio Melody. Sedmičku uzatvára Rádio Regina s deviatimi percentami.
      

Sumárna sledovanosť všetkých televízií bola 69 percent, čo predstavuje viac ako tri milióny divákov. Najsledovanejšou bola TV Markíza s 35 percentami, druhá TV Joj zaznamenala 27 percent a tretia verejnoprávna Jednotka RTVS dosiahla 24-percentnú sledovanosť. Rovnaké poradie predstavuje aj trhový podiel, TV Markíza (28 percent), TV Joj (18 percent), Jednotka RTVS (15 percent).

Zdroj: TASR

Súvisiace príspevky
Slovensko

V noci zo soboty na nedeľu začne platiť stredoeurópsky letný čas

2 Minút čítania
      Bratislava 25. marca (TASR) – V nedeľu 26. marca začne na Slovensku – podobne ako vo viacerých európskych štátoch – platiť letný…
Slovensko

Biskupi k 35. výročiu Sviečkovej manifestácie: Hľadajme to, čo nás spája

2 Minút čítania
      Bratislava 25. marca (TASR) – Jedným z nadčasových odkazov Sviečkovej manifestácie je schopnosť zjednotiť sa a hľadať skôr to, čo nás spája,…
Slovensko

Deň hvezdární a planetárií ponúkne cez víkend podujatia pre verejnosť

1 Minút čítania
      Košice 20. marca (TASR) – Deň hvezdární a planetárií 2023 sa uskutoční počas víkendu 25. a 26. marca v rôznych slovenských astronomických…